Οι δεσμευσεις μας
ΟΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ
Στη Servier αναγνωρίζουμε και σεβόμαστε το δικαίωμα κάθε εργαζόμενου/ης σε ένα εργασιακό περιβάλλον χωρίς βία και
παρενόχληση και ότι δεν ανεχόμαστε καμία τέτοια συμπεριφορά, οποιασδήποτε μορφής παρενόχλησης, εκφοβισμού, εργασιακής ψυχολογικής κακομεταχείρισης, επιθετικής ή αδικαιολόγητης συμπεριφοράς, προσβλητικής, ενοχλητικής και γενικά ανεπιθύμητης συμπεριφοράς, από οποιοδήποτε πρόσωπο.
Στη Servier διασφαλίζουμε, ότι ενεργούμε ηθικά με τους επιχειρηματικούς μας συνεργάτες. Δουλεύουμε με ειλικρίνεια, δικαιοσύνη και αφοσίωση στις επαγγελματικές και εμπορικές μας συναλλαγές. Οι συνεργασίες που αναπτύσσουμε αντικατοπτρίζουν τη δέσμευσή μας να διατηρούμε συνεχή επαφή με όλους τους ενδιαφερόμενους που εμπλέκονται στην ιατρική έρευνα και πρόοδο, προκειμένου να υποστηρίξουμε την ανάπτυξη της καινοτομίας. Διασφαλίζουμε ότι οι προμηθευτές μας παρέχουν και διαθέτουν σχέδια βελτίωσης για την κοινωνική ευθύνη και την πρόληψη της διαφθοράς. Επιπλέον, αναγνωρίζουμε τον ανταγωνισμό ως παράγοντα για την καινοτομία και, ευρύτερα, για την εταιρική ανάπτυξη. Διασφαλίζουμε ότι οι συνθήκες νόμιμου και δίκαιου ανταγωνισμού τηρούνται.
Στη Servier θέλουμε να διασφαλίσουμε, ότι οι οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες μας, καθώς και οι πελάτες και οι προμηθευτές μας μοιράζονται και συμβάλλουν στις δεσμεύσεις μας, τηρώντας και σεβόμενοι τις αρχές που ορίζονται στους ακόλουθους Εταιρικούς Κώδικες: τον Κώδικα Ηθικής (Code of Ethics) και τον Κώδικα Δεοντολογίας (Code of Conduct) και τις ακόλουθες Εταιρικές Πολιτικές: την Πολιτική για την Πρόληψη και Καπολέμηση της Βίας και της Παρενόχλησης στην Εργασία & για την Υποβολή και Διαχείριση Εσωτερικών Καταγγελιών για Περιστατικά Βίας και Παρενόχλησης και την Πολιτική για την Προστασία Προσώπων Αναφέροντων Παραβιάσεις Ενωσιακού Δικαίου & για την Υποβολή και Διαχείριση Εσωτερικών Αναφορών.
ΓΡΑΜΜΗ ΗΘΙΚΗΣ
Επιπρόσθετα προς τους λοιπούς διαύλους επικοινωνίας και τρόπους γνωστοποίησης αναφορών/καταγγελιών που ορίζονται στις επιμέρους Πολιτικές της εταιρείας, η Servier έχει εγκαθιδρύσει ένα εσωτερικό σύστημα ειδοποιήσεων (ΓΡΑΜΜΗ ΗΘΙΚΗΣ) για όλους τους εργαζόμενους της και για τα τρίτα μέρη. Αυτό το εσωτερικό σύστημα ειδοποιήσεων είναι προσβάσιμο σε κάθε πρόσωπο και του επιτρέπει να αναφέρει/καταγγείλει καλόπιστα, είτε επώνυμα, είτε ανώνυμα, οποιαδήποτε ανησυχία για συμπεριφορές ή πρακτικές, που ενδέχεται να είναι αντίθετες προς τον Κώδικα Ηθικής (Code of Ethics), ή/και τον Κώδικα Δεοντολογίας (Code of Conduct), ή να παραβιάζουν την Πολιτική για την Πρόληψη και Καπολέμηση της Βίας και της Παρενόχλησης στην Εργασία & για την Υποβολή και Διαχείριση Εσωτερικών Καταγγελιών για Περιστατικά Βίας και Παρενόχλησης, ή/και την Πολιτική για την Προστασία Προσώπων Αναφέροντων Παραβιάσεις Ενωσιακού Δικαίου & για την Υποβολή και Διαχείριση Εσωτερικών Αναφορών. Οι αναφορές/καταγγελίες μπορούν να αποστέλλονται μέσω της ειδικά διαμορφωμένης ηλεκτρονικής πλατφόρμας: https://servier.whispli.com/ethicsline.